Hårmisstag

Det finns en grej som jag gjorde och som jag kommer ångra så länge jag lever... Att jag klippte av mig håret. Visserligen klippte jag inte superkort men det slutade innan hakan. Haha, nu när jag kollar runt bland mina bilder ser jag att jag inte ens har några bilder på mig själv när jag var nyklippt. Jag gillade det när jag gick från frissan men efter tre dagar fick jag ångest och den lever kvar än idag. Visserligen har det växt ut en del nu men det nuddar knappt ryggen än...

Det finns säkert många där ute som går och funderar på att klippa av håret och göra någon fräck kort frissyr. Jag säger verkligen inte att det är fult med kort hår men man bör ställa sig en fråga innan...

Gillar jag att ha långt hår??

Om svaret blir ja, klipp dig inte. Det spelar ingen roll hur snygg den korta frillan blir, DU KOMMER SAKNA DET LÅNGA HÅRET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0